კომპანიის საქმიანობა

2006 წლიდან დღემდე განხორციელდა 150–მდე განახლება და ცვლილება, მათ შორის სატარიფო სქემის ძირეული ცვლილებები: გასვლაზე დაფუძნებული ფასდაკლებების სისტემის დანერგვა; მგზავრობის ჯერადობაზე დაფუძნებული ფასდაკლების სისტემის დანერგვა; დროზე დაფუძნებული ფასდაკლების სისტემის დანერგვა.
მს+–ში განხორციელდა 20–მდე სხვადასხვა ტიპის ბარათის მხარდაჭერა, მგზავრთა სხვადასხვა კატეგორიისთვის, როგორც საბანკო ბარათების, ასევე ჩვეულებრივი სატრანსპორტო ბარათების ემისიის გზით. კომპანიის განკარგულებაშია მაღალკვალიფიციური ტექნიკური ჯგუფი, რომელიც უმოკლეს დროში უზრუნველყოფს თბილისის და ბათუმის მუნიციპალურ ავტობუსებში გადახდის მოწყობილობების ტექნიკურ მომსახურებას და დაზიანებებზე უსწრაფეს რეაგირებას. მეტრო სერვის პლიუსი მუდმივ და უწყვეტ რეჟიმში ახორციელებს მომსახურების ხარისხის ამაღლებასთან დაკავშირებული პროცედურების დანერგვას.

გამოცდილება

2017
აპრ 25

ბათუმის მუნიციპალური ტრანსპორტი

2017 წლის იანვრიდან ახალი საბარათე სისტემაზე ქალაქ ბათუმის მუნიციპალური ტრანსპორტიც გადავიდა, კერძოდ, 150 ავტობუსში თანამედროვე ბარათის ვალიდატორები დამონტაჟდა. გადახდების კონტროლის მიზნით, კონტროლიორებისა და კონდუქტორებისათვის სპეციალური მოწყობილობების გადაცემა მოხდა. მოეწყო თანამედროვედ აღჭურვილი სერვის ცენტრი, სადაც ხორციელდება როგორც სტანდარტული სამგზავრო ბარათების „ბათუმი ქარდი“–ს, ასევე პერსონიფიცირებული შეღავათიანი ბარათების გაცემა, რომლებზეც დაიტანება ბენეფიციარების ფოტო სურათი.

2016
აპრ 25

თანამედროვე ბარათების ვალიდატორები

2016 წელსვე 143 ახალ „მანი“–ს ტიპის ავტობუსში თანამედროვე ბარათების ვალიდატორების მონტაჟი მოხდა, ძველ „ბოგდან“–ის ტიპის ავტობუსებში კი, 130 ძველი სალარო აპარატი ახლით ჩაანაცვლეს.

აპრ 25

Scool Card-ი

2016 წელს მოსწავლეებისთვის უნივერსალური საბანკო ბარათი, Scool Card-ი სატრანსპორტო ფუნქციით გამოუშვეს. ამავე წელს, სატრანსპორტო ფუნქციის მქონე უნივერსალური საბანკო „სტიკეტები“ გამოუშვეს.

2012
აპრ 25

„რიყე–ნარიყალას“ საბაგირო

2012 წელს საბარათე სისტემა დაინერგა „რიყე–ნარიყალას“ საბაგიროზე, ხოლო 2016 წელს კი, განახლებულ „ვაკე–კუსტბის“ საბაგიროზე.

2011
აპრ 25

თბილისის მიკროავტობუსები

2011 წელს გაფორმდა 10 წლიანი ექსკლუზიური კონტრაქტი თბილისის მიკროავტობუსების მმართველ კომპანიებთან, რომლის ფარგლებში საბარათე სისტემის დანერგვა 2000–მდე მიკროავტობუსში განხორციელდა.

აპრ 25

თბილისის მერია

2011 წელს თბილისის მერიასა და სატრანსპორტო კომპანიასთან ერთად განხორციელდა მგზავრთა ვაუჩერიზაციის პროექტი, რომლის ფარგლებში 1,5 მლნ.–მდე მგზავრს სატრანსპორტო ბარათზე 5 ლარი დაერიცხა მუნიციპალურ ტრანსპორტში მგზავრობის საფასურის გადახდის მიზნით.

აპრ 25

საქართველოს ბანკი

2011 წელს საქართველოს ბანკმა უნივერსალური ბარათი Express Card-ი სატრანსპორტო ფუნქციით გამოუშვა. აღნიშნული ბარათის მფლობელს აღარ სჭირდება სატრანსპორტო ბარათის შევსების პროცედურა, სამგზავრო თანხა ეჭრება უკვე საბანკო ანგარიშიდან, სადაც ხდება ხელფასის ან სხვა შემოსავლების ჩარიცხვა. გარდა ამისა, Express Card-ის მფლობელს შეუძლია გამოიყენოს ტრანსპორტში ბონუს ქულები, რომლებიც მან სხვადასხვა სავაჭრო დაწესებულებაში დააგროვა.

2009
აპრ 25

თბილისის ავტობუსი

2009 წელს „მეტრო სერვის +“–მა კონტრაქტი თბილისის ავტობუსებთან გააფორმა, რომლის ფარგლებში 700 ავტობუსში 1400 სალარო აპარატი და GPS/GPRS მოდული დამონტაჟდა, მონაცემთა პარალელური გადაცემის სისტემა დაინერგა. პროექტი უზრუნველყოფს ავტობუსის GPS კოორდინატების გადაცემას სატრანსპორტო კომპანიის სერვერზე.

აპრ 25

TOP UP

2009 წლიდან განხორციელდა ბარათების დატენვების ქსელის განვითარება (TOP UP) დაფუძნებული სწრაფი გადახდის აპარატებში დატენვის ინოვაციურ სისტემაზე. 1500 ტერმინალი თბილისშია განთავსებული, 1300 კი, რეგიონებში.

აპრ 25

მაგთი კომი

2009 წელს „მეტრო სერვის +“–მა კომპანია „მაგთი კომთან“ პირველი სოციალური სატრანსპორტო პროექტი სტუდენტებისთვის (ბალი ბარათი) განახორციელა.

2006
აპრ 25

თბილისის მეტრო

2006 წელს „მეტრო სერვის +“სა და თბილისის მეტროს შორის გაფორმდა კონტრაქტი, რომლის მიზანია მგზავრობის საფასურის მოკრების და ადმინისტრირების უზრუნველყოფა. პროექტის ფარგლებში „მეტრო სერვის+“–მა თბილისის მეტროს სერვისების და ინფრასტრუქტურის სრული მოდერნიზება განახორციელა, მათ შორის საბარათე გადახდების სისტემა დანერგა.

ბანკების ინტეგრაციის სერვისი